Kre-kre

poticanje kretanja i kreativnosti

Praćenjem dosadašnjih aktivnosti za korisnike uveli smo za učenike nove oblike rada, kao scensko izražavanje, tj. učenje prihvaćenja uloga, u grupnom radu koje će s voditeljem aktivnosti provoditi i dramski pedagozi. Uz usvajanje problematike vezane za prva djece, te modela, nenasilnih oblika ponašanja, poticati će se učenikova Kreativnost. Kreativnost je često potisnuta nauštrb usvajanja i prihvaćenja činjenica. Djeca i mladi ljudi često imaju otpor prema sadržajima u kojima nemaju mogućnost osobnog dodatka, tj, kreacije. Razvijanjem kreativnosti, potiče se rad desne moždane hemisfere koja utječe na cjelovito percipiranje i na veći izbor doživljavanja, a ne samo reagiranja na osnovu podražaja iz okoline. Poticanje kreativnosti razvija autonomno ponašanje, koje razvija samosvijesniju osobu. Dakle kreativno, a ne reaktivno ponašanje, rezultat su grupnog rada s učenicima.

Ime projekta „KRE-KRE“ znači KREATIVNOST i KRETANJE. Drugi važan faktor uz kreativnost, je KRETANJE. Djeca i mladi se nedovoljno kreću, iako je njihovo tijelo spremno na mnoge mogućnosti, većina mladih provodi vrijeme sjedilačkim načinom života, kod kuće, pred kompjuterom, knjigom ili TV, u kafiću, u školi. Kako njihove potrebe svjesne ili nesvjesne jesu kretanje i «pokreti» bitno ih je ohrabriti da to rade dobro i sigurno. Mladi izabiru sjedenje jer ne znaju kuda će sa svojim ekstremitetima, citat jednog korisnika. to se događa kada nemaju povezanost svog tijela s intelektualnim dijelom osobnosti, a ta razlika prvenstveno utječe na emocionalni aspekt, koji traži akciju tj. bijeg. Ovaj projekt nudi ideje kako ispuniti vrijeme i energiju koju ima mladi čovjek.

Tijekom izleta i boravka u prirodi, sa učenicima će se raditi na osnaživanju te prihvaćanju drugih, kao nužnost u osobnom razvoju (kroz interaktivne igre u prirodi). Iako Projekt za svoj osnovni cilj ima dobrobit djece, obuhvaćeni su i roditelji i nastavnici kao neposredni

Program je sufinanciran od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.